Siuntos paprastai išsiunčiamos per 1 ar 2 dienas nuo apmokėjimo įskaitymo dienos ir pristatomos per LP Express. Jūsų pasirinktam pristatymo būdui mes jums jums suteiksime siuntos sekimo nuorodą.
Sezono piko metu (kovas-birželis) siuntos pristatomos pagal grafiką, datas jame mes pasiliekame teisę koreguoti atsižvelgdami į klimato ir kitas sąlygas. Informuosime jus ir dėl pradėto siuntos ruošimo proceso (prieš kelias dienas), ir dėl paties išsiuntimo fakto (pristatymo dienos išvakarėse). Gruodžio-vasario mėnesiais siuntos pristatomos vieną ar du kartus per savaitę, atsižvelgiant į oro sąlygas. Ekstremalių šalčių metu (kai dienos temperatūra prognozuojama žemiau -10C) pristatymas laikinai sustabdomas.
Grafikas (reguliariai tikslinamas atsižvelgiant į klimato ir tiekimo sąlygas):
2024-09-04 ATNAUJINTA: Visus augalus, kurie 'yra sandėlyje' (tikslų likutį rasite 'prekė detaliau') rugsėjį ir spalį pristatome per 1-5 d.d., išskyrus augalus, kurių kodai prasideda skaičiumi 5 - juos pristatome pagal kasmetinį pristatymo grafiką. Augalai, pažymėti 'išankstinis užsakymas' taip pat pristatomi pagal grafiką (žr. šio straipsnio apačioje). Jei augalas 'yra sandėlyje' ir kartu pažymėtas 'kovo pristatymui' ar 'pavasario pristatymui', jis bus pristatomas kaip nurodyta, pavasarį. Pavasario užsakymus kasmet priimame jau nuo birželio, o jei domitės retais ar itin paklausiais augalais, juos rekomenduojame pavasariui užsakyti vasaros arba rudens metu.
2024-03-30 ATNAUJINTA. Pristatymo eilės dar nėra, visi užsakymai pristatomi per kelias darbo dienas nuo datų, nurodytų žemiau esančioje lentelėje.
Grafikas papildytas stulpeliu 'išankstiniai užsakymai'. Didelę dalį pasiūlos teikiame ištisus metus, tačiau iš dalies augintojų augalus užsakome visus metus, tačiau tiekiame vieną ar du kartus per sezoną. Todėl užsakius kai kuriuos augalus dabar, juos patieksime jau kita sezoną (žr. žemiau esančią lentelę). Tas pats liečia sezonines gėles, kurių žydėjimo sezonas šiemet jau baigėsi (pvz. saulutės, pavasarinės raktažolės ir pan.) Jei kyla abejonė, kada bus papildymas, visuomet klauskite mūsų tiesiog žinute iš pokalbių programėlės šio puslapio apatiniame dešiniame kampe.
Prekės kodą rasite kiekvienoje prekėje skiltyje "Prekė detaliau". Ten pat rasite esamą likutį. Jei užsakysite daugiau nei yra likutyje, esant galimybei likutį papildysime ir jus informuosime.
Pristatymas ir grąžinimas
Pristatymo kaina skaičiuojama krepšelyje automatiškai, joje jau yra įskaičiuota administravimo, pakavimo, ženklinimo ir pristatymo kaina. Pristatymo dalies kaina skiriasi priklausomai nuo svorio, todėl rekomenduojame grupuoti prekes viename užsakyme pagal pateikimo datą, kurią rasite grafike, arba pagal prekių pobūdį. Mes negalime sujungti dviejų atskirų užsakymų, ir kiekvienam jų bus taikomas atskiras mokestis; tačiau užsakant pavasariui iš rudens arba žiemos metu, mielai papildysime jūsų jau pateiktus užsakymus, parašykite mums prekes, kurias reikia pridėti.
Kiekvieno pavasario sezonui įvairius augalus perkantiems pirkėjams rekomenduojame sukurti du užsakymus, atskirai kovo ir atskirai gegužės-birželio pristatymui, atsižvelgiant į grafiką. Datos negali būti rezervuojamos laikotarpyje nuo kovo vidurio iki birželio, mes patys parenkame siuntimo datas. Jūsų siunta išsiunčiama Jūsų rizika, tačiau mes specialiai apsaugome trapias dalis nuo pažeidimų. Parenkame tinkamas dėžes, įtvirtiname, paženkliname ir mūsų siuntas pristato tik specialiai apmokyti kurjeriai.
Augalai - negrąžintina prekė.
Tačiau, jei siunta neatitiko jūsų lūkesčių, ir jei siuntos grąžinti neketinate, bet reikalinga mūsų pagalba ar kvalifikuotas patarimas, jei siuntoje yra augalų, patyrusių kelionės ar pakavimo metu pažeidimų, ar turinčių kitų defektų, ar skelbiamo dydžio, ar skelbiamos kokybės neatitikimų - praneškite mums el. paštu shop@vitaflora.lt kartu su detaliomis nuotraukomis, atliktomis iškart išpakavimo metu ar iki vienos valandos bėgyje nuo išpakavimo, ir leiskite mums per 2 (sezono piko metu - maksimum 5) darbo dienas išspręsti jūsų klausimus. Per tą laiką pasistenkite išlaikyti augalus vėsioje tamsioje ir nesausoje vietoje, o mes padarysime kas geriausia, kad nei jūs, nei augalai nenukentėtumėte.
Išimtiniu atveju, jūs galite grąžinti visą augalų siuntą atgal, supakuoti ją tuo pačiu būdu, kaip gavote, ir išsiųsti ją savo kaštais, per 1 darbo dieną nuo gavimo dienos, kad siuntinys mus pasiektų jau sekančią darbo dieną. Gavę grąžintą siuntą ir apžiūrėję augalus, ar jie nenukentėjo kelionės metu, mes, per 1 darbo dieną (įstatymai numato 30 dienų), grąžinsime jums visą sumą už augalus ir jų pristatymo (bet ne grąžinimo) išlaidas. Jei jūsų grąžintų augalų būklė nepatenkinama, grąžinimas uždelstas, jei augalų būklė pablogėjo nuo išsiuntimo iš mūsų jums momento, mes galime taikyti nuoskaitas, prieš tai raštu ir su nuotraukomis informavę jus dėl priežasčių. Dalinių augalų grąžinimų mes nepriimame, o nepilnos komplektacijos grąžintas siuntas laikome jūsų nuosavybę, jas rūpestingai išpakuojame, ir laikome iki šeštadienio ryto atsiėmimo punkte adresu Pramonės g. 6 Druskininkai. Jei siuntos lieka neatsiimtos, laikome, kad jų atsisakėte siuntos ir išdovanojame arba utilizuojame augalus.
Jei siunta grįžo atgal dėl jūsų netyčinių priežasčių, mes galime ją iškart atsiųsti jums atgal, po to, kai apmokėsite grąžinimo ir naujo siuntimo išlaidas (nemažiau 16 Eur, jei pristatymas kainavo 10 Eur, priklauso nuo svorio). Jei siuntą reikia išpakuoti ir naujai perpakuoti - + 10 Eur. Jei reikia pasaugoti ilgiau nei 10 dienų ir pagloboti jūsų augalus - dar + 10 Eur, o jei siuntą norite gauti po mėnesio ar vėliau - dar po 3 Eur kiekvienam augalui.
Pristatymo būdo keitimas, pirkėjui pageidaujant.
REKOMENDUOJAME pristatymo būdo nekeisti jį pasirinkus pristatymo metu.
Klientui keičiant pristatymo būdą, pristatymo data eilėje skaičiuojama taip, kaip naujam klientui. Tarkim, pakeitus pristatymo būdą sausio mėn, vieta pristatymo eilėje pasikeis nereikšmingai, o pvz. pakeitus kovo gale, nukels pristatymą neprognozuojamam laikotarpiui (paprastai 2-5/+ savaitėms) eilėje, o jei pagal grafiką siuntimo laikas jau bus pasibaigęs, tai nebus įmanoma pakeisti pristatymo būdo, o tik atsiimti kaip sutarta užsakymo metu ir kaip informuota pristatymo datos žinutėje. Medelynas neatsako už atsiėmimo punkte paliktus augalus ir laiko juos pirkėjo nuosavybe.
Jei jūsų užsakymo statusas RUOŠIAMAS, vadinasi jis jau komplektuojamas, sveriamas, pakuojamas, todėl jokie keitimai (prekių, adresų, telefono numerių, pastabų, datų) yra negalimi, procesas nesustabdomas, todėl laukite pranešimo, kad jūsų užsakymas IŠSIŲSTAS. Pavasario metu nuo ruošimo iki išsiuntimo gali užtrukti keletą dienų, kitu metu paprastai 1-2 dienos.